Tuesday, September 20, 2011

ketebalan hati sang pencinta ...

* orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu.Yand dia tahu di hati dan matanya hanya ada kamu satu-satunya .
* orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu apa adanya, dihati dan matanya kamu selalu yang tercantik walaupun kadang kadang kamu rasa ada yang lebih cantik berbanding kamu .
* orang yang mencintai kamu selalu ingin berada dekat dengan kamu dan ingin mneghabiskan hari-harinya bersama kamu.
*di hatinya dia benar-benar takot kehilangan kamu ' jauh dimata dekat dihati '
*orang yang mencintai kamu bertindak lebih seperti saudara daripada seperti seorang kekasih .
*jika kamu memintanya untuk mengajar kamu sesuatu maka ia akan mengajari kamu dengan penuh sabar walaupun kamu mungkin seorang yang kurang cerdik !Bahkan dia akan gembira kerana dapat membantu kamu .
*jika suatu saat kamu merinduinya dan ingin memberinya kesempatan dia akan menunggu kamu kerana sebenarnya dia tidak pernah mencari orang lain , dia sentiasa memilih terus untuk bersama kamu .
*orang yang begitu mencintai kamu ,tidak pernah memaksa kamu memberinya sebab dan alasan walaupun hatinya meronta ingin mengetahui kerana dia tidak mahu kamu terbeban dengan karenahnya. saat kamu pinta dia berlalu dia pergi tanpa menyalahkan kamu kerana dia mengerti apa ITU CINTA .





No comments:

Post a Comment