Monday, June 27, 2011

happy birthday to me yaww :)

happy birthday to me happy birthday to me happy birthday to miera happy birthday to me .. HAHA .. gila aku neyh nyanyi sorang sorang ... HEHE .. mai sini aku nak story kat hampa hampa semua apa jadi dekat aku malam nak sambut bufday yang tue nah .. tanggal 24 june 2010 hari jumaat umur aku genap dah 20 tahun .. haha .. besar da nie tapi badan dok kecik macam budak umur 17 lagi .. ewahhh .. nak perasan muda pulak ! malam khamis tue aku dok rumah sorang sorang yang len pakat keluar tup tup mai la sorang hamba allah nie buat suprise kat aku .. dia mai dari SP teruih amek aku kat JITRA .. opocot memang terkejut gila lah kan .. tiba tiba ada depan rumah ..hang memeng gila weyh .. back to story dia bawa aku pie alor staq makan MCD .. yummy memang sedap lah kena pulak GCB kn .. haha .. pusing sana pusing sini tatao nak pie lepak kat jln pegawai pastu aisyah(bdk uma sewa aku) antar mesej :

kak chik : syg ada kat mna ?
aku : ada alor star tengok race kat jln pegawai
kak chik : lambat lagi dak nak balik ?
aku : dak pown dalam 1.30 mcm tu balik la .. npa syg ?
kak chik : nk pekena fara ..jgn blik lambat tau..
aku : oke ..
kak chik : balik lambat tidur luar oke .
aku : haha .. baiklah :)

HAHA .. ingat kan depa ta ingat bufday aKu ..aku pown lega la dok senyap tamao kata apa... tup tup aida ( budak uma sewa aku) antar mesej wish birthday kat aku .. HAHA .. gila kantoi la pulak .. FB nie pown alahai .. tapa la dalam pukul 1.30 aku balik .. makan sat pastu p gayut dalam bilik dengan si F .. depa dok ingat aku lena dah la .. kak chik mai masok dalam bilik dok tengok aku sedang bergayut rupanya.. HAHA .. tersenyum sat dia .. dok sat dengar aida jerit kena corok ngan air bersama tepung .. aku dok agk dah mesti kena jugak .. memang kena lah bersama air nila tepung ais soflan semua ada lah .. GILA KITA NIE PUKUL 3 PAGI DOK MENJERIT KAT LUAR ! nasib ta kena marah dengan jiran jiran.. main punya main hujan turun dengan sejuknya ada yg terkencing dalam seluar (jgn mara) HAHA .. pie masok mandi dalam umah.. empat empat mandi sekali .. haha gila dak kami ? hampa baca jangan dok pikiaq bukan bukan la kami bukan les oke .. masing masing ada buah hati dah :) 
habis mandi bersih semua dah ..pakat senyap sat dok depan on9 mesej and makan .. kenyang da makan aku p la tidow .. memandangkan pagi tu tdow sorang pesan la kat depa sat kalau hampa nak masuk tdow tolong tutp pintu sat aku takot gelap !
dok sat sedang nyenyak lena depa mai kacau aku buat pocong pulak dah . adeh .. memang takot lah .. tapi nak tergelak pown ada ..orang yang plan buat tue pown takot .. hahaha .. lawak la weyh tapi apa pown menjadi ..tapi jangan dok wat kerap sangat la nah takot dia mai sungguh sungguh kat kita nati .. heee ... syok ! :)

p/s : gambaq tadan nak snap sebab tangan kami kotoq ! so dengar story saya dan bayangkan saja oke :)

No comments:

Post a Comment