Monday, March 28, 2011

read this ...

setiap apa yg allah cipta tak semua smpurna..
ada yg punya kekayan..tapi kurang kasih syang..
bila yang miskin pasti anak ramai...
bila couple salah sorang ada yg rupa dya xelok..
bila orang cukup sifat masih ada yg allah cipta mnjadi kurang upaya..
tapi aku..
aku bersyukur dengan apa yg aku ada..
ada hikmah atas apa yg tuhan pinjam kan untuk aku
rupanya ada gak manusia yg xtau bsyukur atas apa yg allah tntukan..
kesempurnaan kita tletak atas diri kita..
cara kita bimbing maruah diri yg buwat orang nmpak kita smpurna..
aku tak smpurna..
aku ada juga cacat celanya
dan semua orang ada..
kadang2 bila aku dok temenung sorangsorang.

aku terpikir apa yg ada pada pikiran orang yg tak smpurna dari lahir..
tak dapat kekayan..
tak dapat adek bradek yg ramai..
betapa indahnya ciptaan dya kan..
jadi lah orang yg xsempurna pada manusia..
tapi haruslah jadi manusia yg smpurna pada mata allah..

segala urusan kita kat dunia..dya yg tetapkan..jgn lupa..
sekian~~

No comments:

Post a Comment